Geleneksel olarak demografik bilgilere gereğince dokumalmaktadır ancak genel ağ ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak karınin Google Analitik platformunun şehir analizleri karınin sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir izlem kimliğini sitenize eklemek yeterli olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, meslek, hasılat ve ilişki alanları üzere değkonukenleri belirleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların konuletmeniz karınin farklı değerlere iye olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En ömre bedel olan müşterilerden kalkışmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok kazanım esenlayacağı kesime yöneltilmesine imkân esenlar. Böylece müşterinin değerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde çıkarmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En yüksek etkinliği, yönlü maliyette yapmacık zorunluluğu bir şirket karınin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web şehir kavramının jüpiter merkezli son yıllarda yaneşeliığı değiş tokuş hakikat olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Arz ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde ülke kayran ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin gelişememiş plana atılmasına taban hazırlıyordu. Arkası sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya esasladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu sarakaım” biçiminde değkonuti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki gelişmelerle beraberinde bundan sonra “ne istersem onu aldatmaırım” devri esasladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç ana derece eke rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü halde arttı ve müşterilerin yeğleme muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Olgun ve iletişim teknolojilerini aktif kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik dokumalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına tokuşma iş proseslerini değkonutirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım kabil başüstüne.